Tulacz by ALMANAK

Sunday, April 12, 2015

Short Trip - Lot



Lot i pierwsze przemyślenia:)
 
Tym razem wybrałem linię Etihad jednak biletu kupiłem przez ich partnera Air Berlin – ot było taniej.
Jedyna niedogodność, to fakt, iż odprawę/wybór miejsca mogłem zrobić trochę ponad 24h przed odlotem. Wybrałem taki lot by spędzić 16h w Abu Dhabi. Co ciekawe Etihad oferuje dla swoich pasażerów (nawet Economy class) bezpłatne autobusy – ale tylko do Dubaju i Al Ain.
Należy jednak pamiętać iż w kursowaniu autobusów jest przerwa.
W Dubaju przystanek jest przy stacji metra Noor Bank.
Miejsce można zarezerwować online na ich stronie, jednak do 24h od wylotu. Z racji, że ja się spóźniłem, to pan na infolinii powiedział mi, iż okazując bilet na samolot – zostanę wpuszczony do autobusu.
Etihad nie zachwycił mnie. Latałem wcześniej z BA, Emirates, Quantasem i kilkoma innymi liniami. Pod względem dodatkowych przekąsek oraz wyboru filmów Etihad wypada najsłabiej.
Lot z Monachium do Abu Dhabi samolotem A340-500 trwa niecałe 6h, można korzystać z Internetu co kosztuje 1,34 Euro za 10 min – Norwegian Airlines oferuje Internet za darmo.
Na lotnisku w Abu Dhabi, po wypełnieniu wniosku wizowego idzie się do kontroli paszportowej i po chwili jest się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Podajże od tego roku wiza dla obywateli Polski jest bezpłatna.
Warto zaznaczyć, że przelicznik walutowy AED do PLN jest prawie 1:1

Jasiek pod głowę - nowy

Jasiek pod głowę -gotowy do działania

Abu Dhabi

Trochę się pokręcimy i nikt nie wjedzie :)

No comments:

Post a Comment

My Flightdiary.net profile

Popular Posts