Tulacz by ALMANAK

Monday, March 23, 2015

Monachium prawie od środka

Monachium

Wiele osób przyjeżdżających do Monachium ma szansę zobaczyć najważniejsze i najciekawsze obiekty. Ja z racji obecnej pracy jaką posiadam oglądam to miasto trochę od środka. Oczywiście nie oglądam mieszkań, ale mam szansę zajrzeć do klatek schodowych, które czasem są dość ciekawe.
Na pewno nie widziałem jeszcze wszystkiego, ale już udało mi się zobaczyć i korzystać z drewnianej windy, oglądałem wspaniałe obrazy na ścianach, czy widziałem zamontowany kosz na sznurku służący do transportowania gazet z parteru na 4 piętro.

Dzieci do szkół jeżdżą również hulajnogami



Okno - czy obraz?


Winda na gazety


Skrzynki na listy nie muszą być standardowe


Winda z drewna




Cytrusy na klatce schodowej






No comments:

Post a Comment

My Flightdiary.net profile

Popular Posts