Tulacz by ALMANAK

Saturday, October 10, 2015

Edinburgh Military Tattoo

 Coroczna impreza na zamku w Edynburgu.


Miltary Tattoo, czyli występy zespołów wojskowych (i nie tylko) przyciągają rokrocznie do Edynburga tysiące turystów.

Impreza ta trwa dwa tygodnie i zazwyczaj jest w drugiej połowie sierpnia. Jest to jeden z kilku festiwali, które odbywają się w tym czasie w stolicy Szkocji.

W tym roku udało mi się zawitać na tej imprezie, zorganizowanej, jak zawsze, z niemałym rozmachem, osobiście jednak podziwiałbym chętniej większą ilość szkockich akcentów kosztem tych z innych krajów. W tym wypadku przeważała niestety liczba tych drugich.

Bilety można kupić na oficjalnej stronie imprezy:
http://www.edintattoo.co.uk/tickets
Jeśli jednak ktoś tak, jak na przykład ja, nie jest pewien, którego dnia będzie w Edynburgu lub w międzyczasie tańsze bilety zostały już wyprzedane - nic straconego.  Wejściówki można kupić od kierowców autobusów, którzy przywożą turystów na event lub od 'koników'.

Zasada z 'konikami' jest taka, że im bliżej godziny rozpoczynającej to wydarzenie, to bilety są tańsze. Ja kupiłem swój za 8 funtów, mimo, że jego cena była 20 funtów.

Będąc w Edynburgu warto również w ciągu dnia pospacerować  i pooglądać inne widowiska - w tym czasie w całym mieście zawsze występują różne teatry uliczne.


Są różne sposoby rozdawania ulotek...

Są też różni przebierańcy

Ruszam na zamek by kupić bilety na Tatto

Tu kupiłem swój bilet, podałem cenę i czekałem...:)

Rozpoczynamy Tattoo






Mury zamkowe jako tło inscenizacji




Ten pan zawsze kończy imprezę


No comments:

Post a Comment

My Flightdiary.net profile

Popular Posts