Tulacz by ALMANAK

Sunday, September 13, 2015

iPilot - czyli inna atrakcja w Monachium

Znów latam - czyli iPilot w Monachium

Latanie, to moja pasja, ale nigdy nie było dane mi stać się pilotem. Na szczęście co jakiś czas mam możliwość latać jako pasażer i co jakiś czas latam jako pilot. A to na lekcjach latania, a to na symulatorze...

Tym razem miałem okazję wypróbować symulator lotów - zasiadłem za sterami Boinga 737.
Koszt takiej zabawy to ok 100e za 60 min lotu - jest to cena z gruponu, normalnie pewnie niestety kosztuje drożej. 
Miłym zaskoczeniem był fakt, że symulator lotu obsługiwany jest przez osobę Polskiego pochodzenia. Norbert włada Polskim, Niemieckim i Angielskim. 
Lot składa się z wykonaniu paru manewrów podczas lotu, a gdy już oswoimy się z symulatorem - wybierane jest lotnisko - ja startowałem z Gdańska i startujemy i lądujemy - i tak w kółko:)

Niestety symulator jest na lotnisku, jednak wykupując usługę - dostaje się 2h bezpłatny parking na lotnisku.
Już niedługo firma ma się przenieść z symulatorem do centrum Monachium.

To tu...

Lecimy

Start z Gdańska



No comments:

Post a Comment

My Flightdiary.net profile

Popular Posts