Tulacz by ALMANAK

Tuesday, November 8, 2016

Słowenia

Jezioro Bohinj w Słowenii

Tym razem na kilka dni wybrałem się do Słowenii.

Kraj ten przedstawiany jako nie najtańszy, jakoś mocno mnie nie przestraszył.
Dla turystów ciekawie mają rozwiązane różne zniżki.
Ja mieszkając w okolicy Bohinj kupiłem kartę na cały pobyt. W cenę karty wliczone były parkingi za wyjątkiem jednego blisko wodospadu Slap Savica, nielimitowane pływanie łódką po jeziorze Bohinj oraz zniżki do różnych miejsc - np na wjazd kolejką linową na górę Vogel.

Ciekawostką jest fakt iż po jeziorze Bohinj pływają łódki z napędem elektrycznym. Wyprodukowane w Niemczech, takie same jak po Königsee w Bawarii.

Ostatnio we wszystkich moich podróżach towarzyszy mi dron DJI Phantom 3 Pro.

O to kilka zdjęć ze Słowenii.

Widok z pensjonatu

Słoweńskie ule




Jezioro Bohinj










 

No comments:

Post a Comment

My Flightdiary.net profile

Popular Posts